§ 1. Wstęp
1. Niniejszy Regulamin został wydany na podstawie art. 8 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344 z późn. zm.) oraz innych obowiązujących przepisów prawa i jest udostępniany Użytkownikom nieodpłatnie za pośrednictwem Serwisu w formie umożliwiającej jego pobieranie, utrwalanie i odtwarzanie w zwykłym toku czynności.
2. Regulamin określa ogólne zasady stanowiące prawne podstawy korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu „Coaching w służbie”. Każdy Użytkownik, z chwilą rozpoczęcia korzystania z Serwisu lub Usług, zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
3. Przed rozpoczęciem korzystania z Usług dostępnych w Serwisie zaleca się uważne zapoznanie z treścią niniejszego Regulaminu. Rozpoczynając korzystanie z Serwisu lub jego funkcjonalności, Użytkownik potwierdza, że zapoznał się z treścią Regulaminu, rozumie jego zapisy, akceptuje jego postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
§ 2. Definicje pojęć
Na potrzeby niniejszego Regulaminu, poniższym pojęciom nadaje się następujące znaczenie:
Regulamin – niniejszy dokument określający zasady świadczenia usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu, prawa i obowiązki Usługodawcy oraz Użytkowników.
Usługodawca – właściciel Serwisu „Coaching w służbie”, świadczący Usługi drogą elektroniczną zgodnie z niniejszym Regulaminem, tj. Anna Dworak-Petrikas, ul. Zawadzkiego 2/50, 16-400 Suwałki.
Użytkownik – każda osoba fizyczna, która korzysta z Serwisu lub Usług świadczonych drogą elektroniczną, niezależnie od tego, czy dokonała rejestracji lub zakupu.
Klient – Użytkownik, który zawarł umowę o świadczenie usług z Usługodawcą, w szczególności poprzez zakup dostępu do kursów, materiałów szkoleniowych lub innych produktów cyfrowych oferowanych w Serwisie.
Serwis – strona internetowa działająca pod adresem: www.coachingwsluzbie.pl, za pośrednictwem której Usługodawca świadczy Usługi drogą elektroniczną, w tym udostępnia materiały edukacyjne, kursy online, poradniki i inne treści.
Usługi – usługi świadczone drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Użytkowników za pośrednictwem Serwisu, w szczególności: a) odpłatny dostęp do kursów online przygotowujących do naboru do PSP, b) materiały edukacyjne w formie cyfrowej (e-booki, pliki PDF, video), c) możliwość kontaktu i konsultacji, d) inne usługi dostępne w Serwisie.
Konto użytkownika – indywidualny panel dostępowy przypisany Użytkownikowi po dokonaniu rejestracji w Serwisie, umożliwiający m.in. dostęp do zakupionych materiałów i kursów.
Produkt cyfrowy – treść cyfrowa niezapisana na nośniku materialnym, udostępniana Użytkownikowi po dokonaniu zakupu, w szczególności: kursy wideo, e-booki, harmonogramy treningowe, plany przygotowań, nagrania motywacyjne itp.
Umowa – umowa zawierana pomiędzy Usługodawcą a Klientem na odległość, za pośrednictwem Serwisu, dotycząca świadczenia usług drogą elektroniczną lub dostarczania treści cyfrowych.
Polityka prywatności – odrębny dokument określający zasady przetwarzania danych osobowych Użytkowników przez Usługodawcę, dostępny w Serwisie.
RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych.
Cennik – zestawienie aktualnych opłat za poszczególne Usługi lub Produkty cyfrowe oferowane w Serwisie, przedstawione Użytkownikowi w sposób jasny i jednoznaczny, dostępne na odpowiednich podstronach Serwisu, w tym w szczególności na stronach opisujących konkretne kursy, pakiety lub materiały edukacyjne. Cennik stanowi integralną część oferty Usługodawcy i może być okresowo aktualizowany.
Dane - jakiekolwiek informacje oraz treści, w szczególności zdjęcia, obrazki, wiadomości tekstowe, które Klient umieszcza w ramach Konta.
Dane osobowe - dane identyfikujące Klienta, zgromadzone przez Usługodawcę m.in. poprzez formularz rejestracyjny korzystania z Serwisu oraz poprzez Konto Klienta i przetwarzane przez Usługodawcę na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie oraz Polityce Prywatności Serwisu.
Dostawcy metod płatności - wskazani w Serwisie zewnętrzni operatorzy Metod Płatności, odpowiadający za prawidłowość realizacji usługi przekazu płatności dokonanych przez Klientów na rzecz Usługodawcy.
Hasło - ciąg znaków ustalonych przy dokonaniu Rejestracji, niezbędny do korzystania z Usług dostępnych w Serwisie.
Metody płatności - usługa polegająca na umożliwieniu dokonania przez Klienta płatności za Usługi świadczone za pośrednictwem Serwisu oraz za Towary nabywane w ramach Serwisu, z wykorzystaniem zintegrowanych systemów płatności obsługiwanych przez zewnętrznych operatorów płatniczych.
Nazwa Klienta - nazwa użytkownika lub adres e-mail podany przez Klienta w formularzu rejestracyjnym podczas zakładania Konta, wykorzystywany do późniejszej identyfikacji Klienta w toku korzystania z Serwisu, w tym przy zawieraniu Umów.
Newsletter - bezpłatna usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Klienta, polegająca na cyklicznym przesyłaniu treści informacyjnych, marketingowych lub edukacyjnych, dotyczących tematyki Serwisu oraz świadczonych Usług.
Rejestracja - czynność polegająca na wypełnieniu przez Klienta formularza rejestracyjnego udostępnionego w Serwisie i założeniu Konta, umożliwiającego korzystanie z wybranych funkcjonalności Serwisu.
Publikacje Cyfrowe - pliki elektroniczne dostępne za pośrednictwem Serwisu, zawierające treści edukacyjne, materiały video, grafiki, zdjęcia, nagrania dźwiękowe oraz inne materiały stanowiące utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. z 2022 r. poz. 2509 ze zm.), w szczególności kursy, szkolenia oraz inne formy przekazywania wiedzy.
Strona Internetowa - strona internetowa prowadzona pod adresem wskazanym przez Usługodawcę, za pośrednictwem której funkcjonuje Serwis.
Towary - produkty fizyczne oferowane przez Usługodawcę w bieżącej sprzedaży za pośrednictwem Serwisu.
Umowa licencyjna - umowa zawarta pomiędzy Usługodawcą a Klientem, określająca warunki korzystania z Publikacji Cyfrowych udostępnianych przez Usługodawcę za pośrednictwem Serwisu.
Umowa sprzedaży - umowa sprzedaży Towaru, w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, zawierana pomiędzy Usługodawcą a Klientem przy wykorzystaniu funkcjonalności Serwisu.
Wydarzenie - organizowane przez Usługodawcę spotkanie edukacyjne, szkoleniowe, integracyjne lub informacyjne, w formie stacjonarnej (Wydarzenie Stacjonarne) lub online (Webinar), realizowane za pośrednictwem technologii transmisji danych umożliwiającej komunikację w czasie rzeczywistym pomiędzy prowadzącym a uczestnikami.
Zamówienie publikacji cyfrowej - oświadczenie woli Klienta, złożone za pośrednictwem Serwisu, zmierzające do zawarcia Umowy Licencyjnej dotyczącej wybranej Publikacji Cyfrowej.
Zamówienie - oświadczenie woli Klienta, złożone za pośrednictwem Serwisu, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy na wykonanie Usługi lub Umowy Sprzedaży Towaru.
§ 3. Postanowienia ogólne
1. Wszelkie prawa do Serwisu, w tym autorskie prawa majątkowe, prawa własności intelektualnej do jego elementów (w szczególności nazwy, domeny internetowej, układu graficznego, treści oraz materiałów), przysługują Usługodawcy. Korzystanie z tych elementów możliwe jest wyłącznie w sposób zgodny z niniejszym Regulaminem oraz przepisami prawa.
2. Serwis jest udostępniany przez Usługodawcę za pośrednictwem sieci Internet, jako zasób systemu teleinformatycznego oraz informatycznego dostępny pod adresem Strony Internetowej.
3. Korzystanie z Serwisu oznacza każdą czynność dokonaną przez Klienta, która prowadzi do zapoznania się z zawartością Serwisu lub skorzystania z dostępnych w nim Publikacji Cyfrowych.
4. Do prawidłowego korzystania z Serwisu niezbędne jest posiadanie przez Klienta urządzenia z dostępem do sieci Internet, wyposażonego w aktualną przeglądarkę internetową oraz stabilne połączenie internetowe.
5. Klient zobowiązany jest do korzystania z Serwisu zgodnie z postanowieniami Regulaminu, obowiązującymi przepisami prawa, zasadami współżycia społecznego oraz dobrymi obyczajami, a także z poszanowaniem praw Usługodawcy i osób trzecich.
6. Każdy Klient zobowiązany jest do przestrzegania postanowień Regulaminu od chwili podjęcia pierwszej czynności prowadzącej do korzystania z Serwisu.
7. Korzystanie z Serwisu oznacza akceptację postanowień niniejszego Regulaminu. W przypadku dokonania Rejestracji, Klient zobowiązany jest uprzednio zapoznać się z Regulaminem i zaakceptować jego treść.
8. O ile w Serwisie nie wskazano inaczej, zawarcie Umowy na poszczególne Usługi lub zakup Towarów wymaga uprzedniego dokonania Rejestracji.
9. Zabronione są wszelkie działania, które mogą zakłócać, destabilizować lub utrudniać działanie Serwisu, bądź narażać Usługodawcę na szkodę, w tym na utratę dobrego imienia lub renomy.
10. Klient nie jest uprawniony do publicznego udostępniania, rozpowszechniania ani przekazywania osobom trzecim jakichkolwiek Publikacji Cyfrowych w całości lub w części, w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób, zarówno odpłatnie, jak i nieodpłatnie – w tym również poprzez udostępnianie w sposób umożliwiający dostęp w czasie i miejscu wybranym przez osoby trzecie.
11. Klient nie jest uprawniony do dokonywania jakiejkolwiek ingerencji w Publikacje Cyfrowe, w szczególności nie może modyfikować ich treści, struktury, formy, grafiki ani w jakikolwiek sposób ingerować w mechanizmy działania Serwisu.
12. Zabronione jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym oraz wykorzystywanie Serwisu lub świadczonych przez Usługodawcę usług w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami, naruszający dobra osobiste osób trzecich lub uzasadnione interesy Usługodawcy.
13. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zamieszczania w Serwisie treści reklamowych, w tym materiałów promujących własne produkty i Usługi, w formach powszechnie stosowanych w środowisku internetowym.
14. W określonych przypadkach, dla korzystania z dodatkowych usług oferowanych w ramach Serwisu, mogą obowiązywać odrębne regulaminy, które stanowią uzupełnienie niniejszego Regulaminu.
§ 4. Wymagania techniczne
1. Korzystanie z Serwisu jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez Klienta następujących wymagań technicznych:
a) posiadanie urządzenia z dostępem do Internetu, wyposażonego w sprawnie działający system operacyjny,
b) zainstalowanie na wskazanym urządzeniu przeglądarki internetowej umożliwiającej korzystanie z zasobów sieci Internet (np. Google Chrome, Microsoft Edge, Mozilla Firefox lub inna kompatybilna przeglądarka obsługująca pliki cookies),
c) posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail).
2. Przed skorzystaniem z Usług, Klient zobowiązany jest upewnić się, że jego urządzenie spełnia powyższe wymagania techniczne. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości
dotyczących możliwości technicznych, Klient powinien skontaktować się z Usługodawcą za pośrednictwem kontaktu dostępnego pod adresem: https://coachingwsluzbie.pl/kontakt.
3. Materiały wideo udostępniane w ramach Publikacji Cyfrowych dostępne są w polskiej wersji językowej.
4. Jakość odtwarzania materiałów wideo może być uzależniona od parametrów technicznych urządzenia, z którego korzysta Klient, a także od jakości i szybkości połączenia internetowego.
5. Usługodawca dokłada wszelkich starań, aby zapewnić prawidłowe działanie Serwisu i nieprzerwany dostęp do Usług. Niemniej jednak nie może zagwarantować pełnej niezawodności działania Serwisu. W przypadku wystąpienia problemów z dostępem do Usług – mimo korzystania z Serwisu zgodnie z Regulaminem – Klient powinien zgłosić ten fakt Usługodawcy wraz z dokładnym opisem problemu. Każde zgłoszenie będzie rozpatrywane indywidualnie.
6. Usługodawca informuje, że występujące po stronie Klienta ograniczenia techniczne (takie jak: działające zapory sieciowe, niewłaściwa wersja przeglądarki, oprogramowanie antywirusowe lub inne ustawienia urządzenia) mogą wpływać na ograniczenie lub całkowite uniemożliwienie korzystania z Usług.
7. Usługi świadczone w ramach Serwisu są dostępne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przy gwarantowanym czasie dostępności na poziomie 95% w skali miesiąca. Usługodawca zastrzega sobie jednak prawo do planowanych przerw serwisowych niezbędnych do konserwacji lub aktualizacji systemu.
§ 5. Zasady dostępu do usług w serwisie
1. Usługi świadczone za pośrednictwem Serwisu mogą mieć charakter bezpłatny lub odpłatny.
2. Informacja o odpłatności danej Usługi lub Towaru, w tym wysokość ceny, jest każdorazowo podawana w opisie danej Usługi lub Towaru na stronie Serwisu.
3. Zawarcie Umowy o świadczenie Usług nieodpłatnych następuje z chwilą rozpoczęcia korzystania z danej Usługi przez Klienta. W przypadku Usługi w postaci Newslettera – z chwilą skutecznego dokonania subskrypcji (zamówienia) tej Usługi przez Klienta.
4. Umowa o świadczenie Usług odpłatnych zostaje zawarta po uprzednim skutecznym dokonaniu przez Klienta Rejestracji oraz po dokonaniu przez Klienta zapłaty zgodnie z informacją zawartą w Serwisie.
§ 6. Rejestracja i zawarcie umowy na korzystanie z serwisu
1. W celu dokonania Rejestracji, Klient zobowiązany jest do wypełnienia formularza rejestracyjnego dostępnego w Serwisie, podając wymagane Dane Osobowe oznaczone jako obowiązkowe, zaakceptowania treści Regulaminu oraz zatwierdzenia Rejestracji. Z chwilą zatwierdzenia formularza dochodzi do utworzenia indywidualnego Konta Klienta oraz zawarcia Umowy o korzystanie z Serwisu.
2. Klient zobowiązany jest do zachowania w poufności loginu oraz hasła do swojego Konta. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za skutki udostępnienia danych dostępowych osobom trzecim.
3. Zatwierdzenie formularza rejestracyjnego jest równoznaczne ze złożeniem przez Klienta oświadczenia, że: podane Dane Osobowe są kompletne i zgodne z prawdą; posiada on prawo do posługiwania się tymi danymi. Klient ponosi odpowiedzialność za skutki podania nieprawdziwych, nieaktualnych lub cudzych Danych Osobowych.
4. Utworzenie oraz korzystanie z Konta są dobrowolne i nieodpłatne.
5. W przypadku osób fizycznych warunkiem założenia Konta jest posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych.
6. Zabrania się: korzystania z Kont innych Klientów; udostępniania własnego Konta (loginu i hasła) osobom trzecim; podejmowania działań, w tym informatycznych, mających na celu przejęcie danych dostępowych do Kont innych Klientów.
7. W przypadku śmierci Klienta będącego osobą fizyczną lub likwidacji Klienta będącego osobą prawną bądź jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, Umowa o korzystanie z Serwisu wygasa, a Konto zostaje usunięte po zgłoszeniu i udokumentowaniu odpowiednich okoliczności Usługodawcy.
§ 7. Usługa Newsletter
1. W ramach usługi Newsletter Usługodawca przesyła na podany przez Klienta adres e-mail zamówione informacje w formie Newslettera.
2. Subskrypcja Newslettera jest bezpłatna i dostępna dla wszystkich Klientów, którzy zapiszą się do usługi, podając swój adres e-mail za pośrednictwem formularza dostępnego na Stronie Internetowej Serwisu.
3. Warunkiem korzystania z usługi Newslettera jest posiadanie aktywnego oraz prawidłowo skonfigurowanego konta poczty elektronicznej.
4. Każda wiadomość e-mail wysyłana w ramach Newslettera zawiera: dane nadawcy (Usługodawcy), temat wiadomości określający jej zawartość, informację o możliwości rezygnacji z usługi Newslettera lub zmiany jej ustawień, np. adresu e-mail.
1. Zawarcie umowy licencyjnej: aby uzyskać dostęp do wybranej Publikacji Cyfrowej, Klient musi zawrzeć z Usługodawcą Umowę Licencyjną. Na mocy tej umowy Klient otrzymuje niewyłączną licencję – odpłatną lub nieodpłatną – na korzystanie z Publikacji Cyfrowej przez okres posiadania aktywnego Konta, nie dłużej jednak niż przez czas określony w opisie danej Publikacji.
2. Sposób dostępu: Publikacje Cyfrowe są dostępne wyłącznie za pośrednictwem przeglądarki internetowej. Klient nie ma prawa ich pobierać, zapisywać, kopiować ani rozpowszechniać w jakiejkolwiek formie.
3. Procedura zawarcia umowy licencyjnej: zawarcie Umowy Licencyjnej następuje poprzez złożenie Zamówienia na daną Publikację Cyfrową za pośrednictwem Serwisu. Zamówienie składa się poprzez aktywację odpowiedniej opcji przy danej Publikacji oraz wykonanie kolejnych kroków zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi w Serwisie.
4. Potwierdzenie zamówienia i dostęp: po złożeniu zamówienia Usługodawca przesyła na podany adres e-mail potwierdzenie jego przyjęcia do realizacji. Otrzymanie tej wiadomości oznacza prawidłowe złożenie Zamówienia i zawarcie Umowy Licencyjnej.
5. Płatność i realizacja zamówienia: w przypadku Publikacji Cyfrowych odpłatnych, Klient zobowiązany jest dokonać płatności zgodnie z §13 Regulaminu. Usługodawca realizuje Zamówienie po zaksięgowaniu wpłaty na wskazanym koncie bankowym. Następnie Klient otrzymuje informację o rozpoczęciu realizacji Zamówienia.
6. Termin udostępnienia Publikacji: publikacja zostanie udostępniona nie później niż w ciągu 15 dni od chwili przekazania Klientowi informacji o rozpoczęciu realizacji zamówienia. Jeśli Klient będący Konsumentem wyrazi zgodę na natychmiastowe wykonanie umowy i zostanie poinformowany o utracie prawa do odstąpienia od umowy, Publikacja zostanie udostępniona niezwłocznie – nie później niż w ciągu 2 dni.
7. Naruszenie Umowy Licencyjnej: w przypadku naruszenia przez Klienta warunków Umowy Licencyjnej, Usługodawca może ją wypowiedzieć ze skutkiem natychmiastowym, przesyłając stosowne oświadczenie na adres e-mail przypisany do Konta Klienta.
8. Ograniczenia odpowiedzialności: publikacje Cyfrowe dostarczają wiedzy oraz metod działania w określonej dziedzinie. Usługodawca nie gwarantuje osiągnięcia przez Klienta konkretnych rezultatów. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za sposób wykorzystania przekazanych treści, w tym za działania niezgodne z instrukcjami.
9. Rodzaje licencjonowanych Publikacji Cyfrowych:
Pojedyncza Publikacja Cyfrowa – dostęp do wielokrotnego odtworzenia konkretnej Publikacji lub pakietu Publikacji, od momentu uzyskania licencji do chwili usunięcia Konta. Dostęp może być odpłatny lub bezpłatny.
Publikacje w ramach Klubu – dostęp do wszystkich materiałów w ramach Klubu za jednorazową opłatą na czas wskazany w ofercie. Dostęp obowiązuje tak długo, jak długo Klient posiada aktywne Konto, nie dłużej jednak niż przez okres, na jaki wykupiono dostęp. W ramach Klubu mogą następować rotacje lub zmiany liczby dostępnych materiałów, pod warunkiem zachowania ich zgodności z opisem usługi.
Opis usługi: Klub to spersonalizowany serwis subskrypcyjny, w ramach którego Klienci uzyskują dostęp do Publikacji Cyfrowych udostępnianych w formie transmisji strumieniowej przez Internet i odtwarzanych na urządzeniach z dostępem do sieci.
Odpłatność i czas trwania członkostwa: Członkostwo w Klubie jest odpłatne i obowiązuje przez okres wybrany przez Klienta spośród dostępnych opcji w Serwisie. Opłata członkowska nie podlega zwrotowi.
Wymóg podania metody płatności: Aby skorzystać z Klubu, Klient musi podać co najmniej jedną ważną metodę płatności (tzw. Metodę Płatności) spośród dostępnych w Serwisie.
Automatyczne odnawianie subskrypcji: Członkostwo odnawiane jest automatycznie na kolejny okres rozliczeniowy, zgodny z wybranym planem, do momentu rezygnacji przez Klienta.
Bezpłatny okres próbny: Klub może oferować bezpłatny okres próbny (np. 1 miesiąc), którego długość oraz dostępność ustala Usługodawca według własnego uznania. Usługodawca zastrzega sobie prawo do ograniczenia tego przywileju w celu zapobiegania nadużyciom.
Wysokość opłat członkowskich: Szczegóły dotyczące opłat miesięcznych, rocznych lub innych wariantów dostępne są w Serwisie. Opłata pobierana jest automatycznie przy użyciu wybranej Metody Płatności w dniu odpowiadającym dacie rozpoczęcia płatnego członkostwa. W niektórych przypadkach termin ten może ulec przesunięciu (np. w wyniku nieudanej płatności lub kalendarzowej różnicy w miesiącach).
Zarządzanie Metodami Płatności: Klient może zaktualizować Metodę Płatności w zakładce Konto Klienta. Po dokonaniu zmian, Usługodawca zostaje upoważniony do pobierania kolejnych opłat przy użyciu zaktualizowanej metody.
Problemy z płatnościami: W przypadku niepowodzenia przy pobraniu opłaty z podstawowej Metody Płatności, Usługodawca może użyć dowolnej alternatywnej metody powiązanej z kontem Klienta. Klient ponosi odpowiedzialność za wszelkie nieuregulowane należności. W razie braku płatności (np. z powodu przeterminowanej karty lub braku środków), Usługodawca ma prawo zawiesić dostęp do Klubu do czasu uregulowania płatności.
Rezygnacja z członkostwa: Klient może zrezygnować z członkostwa w dowolnym momencie. Dostęp do materiałów będzie aktywny do końca bieżącego okresu rozliczeniowego. Aby uniknąć automatycznego przedłużenia subskrypcji, rezygnacja musi zostać zgłoszona co najmniej 3 dni przed datą kolejnej płatności.
Rezygnację można zgłosić poprzez stronę: https://coachingwsluzbie.pl/kontakt.
Rezygnacja przy użyciu zewnętrznego operatora płatności: Jeżeli członkostwo zostało wykupione za pośrednictwem zewnętrznego operatora płatności, rezygnacja może wymagać zalogowania się na stronie tego operatora i dezaktywowania automatycznego odnawiania subskrypcji. Informacje o statusie płatności i subskrypcji można sprawdzić również w panelu konta klienta u danego operatora.
1. Za pośrednictwem Serwisu możliwe jest zgłoszenie udziału w wydarzeniach organizowanych przez Usługodawcę.
2. Warunkiem udziału w wydarzeniu jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego drogą elektroniczną, zgodnie z instrukcjami podanymi na stronie internetowej Serwisu.
3. Osoba składająca zamówienie oświadcza, że jest upoważniona do reprezentowania Zamawiającego. W przypadku braku takiego upoważnienia, Usługodawca zastrzega sobie prawo do obciążenia tej osoby pełnym kosztem wydarzenia.
4. Złożenie zamówienia na udział w wydarzeniu oznacza akceptację regulaminu oraz zasad uczestnictwa.
5. Link do webinaru oraz kod dostępu zostaną przesłane na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.
6. Aby skorzystać z webinaru, Klient powinien posiadać stabilne łącze internetowe o minimalnej prędkości 3 Mb/s oraz urządzenie umożliwiające odbiór dźwięku (np. głośniki lub słuchawki).
7. Nagrywanie, kopiowanie, utrwalanie i udostępnianie wydarzeń przez Uczestników jest zabronione. Materiały udostępnione w trakcie wydarzenia są chronione prawem autorskim i przeznaczone wyłącznie do prywatnego użytku Klienta.
8. Wydarzenia mają charakter edukacyjny. Klient otrzymuje wiedzę dotyczącą określonej dziedziny, jednak Usługodawca nie gwarantuje osiągnięcia konkretnych rezultatów. Odpowiedzialność za wdrożenie przekazanych metod leży wyłącznie po stronie Klienta.
9. Usługodawca zastrzega sobie możliwość udzielania indywidualnych rabatów.
10. Klient zobowiązany jest do dokonania płatności za wydarzenie zgodnie z terminem i sposobem wskazanym na stronie Serwisu. Terminowa płatność jest warunkiem uczestnictwa.
11. Koszty dojazdu, zakwaterowania i wyżywienia związane z udziałem w wydarzeniu stacjonarnym pokrywa Klient we własnym zakresie.
12. Usługodawca ma prawo odmówić wstępu osobom będącym pod wpływem alkoholu, środków odurzających lub zachowującym się w sposób zagrażający bezpieczeństwu uczestników. W takim przypadku opłata za udział nie podlega zwrotowi.
13. Usługodawca może odwołać wydarzenie z przyczyn niezależnych (np. choroba prowadzącego, wypadek losowy, brak mediów).
14. W przypadku odwołania wydarzenia Klient może: skorzystać z tego samego wydarzenia w innym terminie, wykorzystać wpłatę na inne wydarzenie (jeśli są wolne miejsca), zrezygnować i żądać zwrotu opłaty w terminie 14 dni od powiadomienia o odwołaniu.
15. Usługodawca zastrzega sobie prawo zmiany terminu, godziny i miejsca wydarzenia. W przypadku istotnych zmian, Klient może odstąpić od umowy w zakresie zmodyfikowanej usługi.
16. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody poniesione przez Klienta w wyniku zmiany terminu lub odwołania wydarzenia z przyczyn niezależnych (siła wyższa).
17. Nieobecność Klienta na wydarzeniu z przyczyn leżących po jego stronie jest równoznaczna z realizacją usługi przez Usługodawcę i nie stanowi podstawy do roszczeń zwrotu kosztów.
18. Każdy Uczestnik otrzymuje po wydarzeniu imienne zaświadczenie potwierdzające udział.
19. Wydarzenia mogą być rejestrowane (filmowane i fotografowane) przez Usługodawcę.
20. Udział w wydarzeniu oznacza zgodę na: utrwalenie wizerunku Klienta (jeśli zostanie on sfilmowany lub sfotografowany), wykorzystanie nagrań i zdjęć w celach promocyjnych i komercyjnych przez Usługodawcę, przeniesienie autorskich praw majątkowych do powstałych materiałów na Usługodawcę, dobrowolne udzielenie wywiadu lub pozowanie do zdjęć (jeśli Klient wyrazi taką zgodę).
1. Sklep internetowy jest dostępny za pośrednictwem strony internetowej Serwisu. Korzystanie z jego funkcjonalności jest bezpłatne.
2. Aby zakupić Towar lub Usługę za pośrednictwem Serwisu, Klient musi: posiadać aktywny adres e-mail, zapoznać się i zaakceptować Regulamin, poprawnie wypełnić formularz zamówienia (dalej „Zamówienie”).
3. W formularzu zamówienia Klient zobowiązany jest podać dane wymagane do zawarcia umowy, a w przypadku zakupu Towaru – również dane do jego dostawy. Podanie danych do faktury jest opcjonalne, jednak ich brak może uniemożliwić jej wystawienie.
4. Do momentu kliknięcia przycisku „PŁACĘ”, Klient może edytować wprowadzone dane i modyfikować zamówienie zgodnie z komunikatami na stronie.
5. Po podaniu wszystkich wymaganych danych, wyświetlane jest podsumowanie zamówienia, zawierające:przedmiot zamówienia,wybraną metodę płatności, sposób dostawy (w przypadku Towaru).
6. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje potwierdzenie e-mail od Usługodawcy, co jest równoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży Towaru lub świadczenia Usługi.
7. Informacje o Towarach i Usługach (w tym opisy i ceny) zamieszczone na stronie Serwisu mają charakter zaproszenia do zawarcia umowy, zgodnie z art. 71 Kodeksu Cywilnego.
8. Złożenie zamówienia przez Klienta jest jednoznaczne z oświadczeniem woli zawarcia umowy z Usługodawcą, zgodnie z treścią Regulaminu.
9. Po złożeniu zamówienia nie ma możliwości jego modyfikacji, w tym zmiany danych czy sposobu płatności.
10. Usługodawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony Towar lub Usługę wolną od wad.
11. W przypadku zakupu Towaru, realizacja zamówienia (czyli przygotowanie i przekazanie do wysyłki) następuje w terminie do 14 dni od momentu zawarcia umowy.
12. Dostawa Towarów jest odpłatna, chyba że w umowie sprzedaży postanowiono inaczej. Szczegółowe koszty dostawy (transport, usługi kurierskie/pocztowe) są wskazane na stronie Serwisu.
13. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie wynikające z przyczyn od niego niezależnych, takich jak działania lub zaniechania firm kurierskich, pocztowych, przewozowych czy usługodawców internetowych.
1. Wszystkie ceny Usług i Towarów prezentowane w Serwisie podawane są w złotych polskich jako ceny brutto, tj. zawierają obowiązującą stawkę podatku VAT. Cena widoczna przy danej Usłudze lub Towarze jest wiążąca w momencie złożenia Zamówienia.
2. W podsumowaniu Zamówienia oraz na fakturze VAT widoczne są również ceny netto (czyli ceny brutto pomniejszone o podatek VAT) oraz wysokość zastosowanej stawki podatku.
3. Ceny Towarów nie uwzględniają kosztów dostawy ani ewentualnych opłat celnych – te są doliczane osobno, zgodnie z informacjami podanymi na stronie Serwisu.
4. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Usług i Towarów dostępnych w Serwisie. Zmiany te nie mają wpływu na zamówienia złożone przed ich wprowadzeniem.
5. Usługodawca może przeprowadzać i odwoływać promocje w dowolnym czasie. Promocje te nie wpływają na zamówienia złożone przed ich wprowadzeniem.
6. Warunki promocji mogą zawierać dodatkowe ograniczenia (np. czasowe, ilościowe), które każdorazowo będą szczegółowo określone w jej regulaminie.
7. Promocje dostępne w Serwisie nie łączą się ze sobą, chyba że regulamin danej promocji stanowi inaczej.
1. Klient dokonuje płatności za Usługi za pośrednictwem metod płatności udostępnionych przez Usługodawcę na Stronie Internetowej Serwisu (dalej: „Metody Płatności”).
2. Skorzystanie z wybranej Metody Płatności wymaga wcześniejszego zapoznania się i akceptacji regulaminu danego dostawcy usług płatniczych. Klient zobowiązany jest do przestrzegania zasad określonych w tym regulaminie.
3. Regulaminy usług płatniczych określają m.in. odpowiedzialność dostawcy danej Metody Płatności za prawidłowe wykonanie usługi oraz procedury reklamacyjne związane z realizacją płatności.
4. W przypadku niektórych Metod Płatności mogą zostać naliczone dodatkowe opłaty, np. za transakcje zagraniczne lub inne opłaty operacyjne. Szczegółowe informacje w tym zakresie można uzyskać bezpośrednio u zewnętrznego dostawcy obsługującego daną Metodę Płatności.
5. Klienci niebędący konsumentami, akceptując postanowienia Regulaminu, wyrażają zgodę na otrzymywanie faktur VAT oraz faktur korygujących wyłącznie w formie elektronicznej.
1. Klient będący konsumentem w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) ma prawo odstąpić od Umowy w terminie 14 (czternastu) dni od dnia jej zawarcia, bez konieczności podawania przyczyny.
2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy, Klient powinien poinformować Usługodawcę o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia. Oświadczenie to może zostać złożone z wykorzystaniem wzoru formularza odstąpienia od umowy, stanowiącego załącznik nr 1 do Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
3. W przypadku skutecznego odstąpienia od Umowy, Usługodawca zwraca Klientowi wszystkie otrzymane płatności, a w przypadku zakupu Towaru – również koszty jego dostarczenia. Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy standardowy sposób oferowany przez Usługodawcę, Usługodawca nie jest zobowiązany do zwrotu poniesionych z tego tytułu dodatkowych kosztów.
4. Zwrot płatności następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy. W przypadku sprzedaży Towaru, Usługodawca może wstrzymać się ze zwrotem środków do czasu otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania – w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
5. Zwrot środków realizowany jest przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu – który nie wiąże się dla niego z dodatkowymi kosztami.
6. Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje w przypadku:
a) umów o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia oraz po poinformowaniu go o utracie prawa odstąpienia,
b) świadczenia usług, jeżeli Usługodawca wykonał usługę w pełni za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po jego spełnieniu utraci prawo do odstąpienia od Umowy,
c) umów, których przedmiotem są nagrania dźwiękowe, wizualne lub programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu – po jego otwarciu przez Klienta,
d) umów, których przedmiotem jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Klienta lub służący zaspokojeniu jego indywidualnych potrzeb.
7. Klient może w każdej chwili wypowiedzieć Umowę o korzystanie z Serwisu poprzez usunięcie Konta. Usunięcie Konta jest równoznaczne z rozwiązaniem Umowy Licencyjnej na korzystanie z Produktów Cyfrowych oraz utratą dostępu do tych Produktów i możliwości ich dalszego użytkowania.
8. Prawo odstąpienia, o którym mowa w ust. 1, przysługuje również osobie fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą, jeżeli zawarła umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą, a umowa ta nie ma dla niej charakteru zawodowego – zgodnie z przepisami obowiązującymi od dnia 1 czerwca 2020 r. W celu skorzystania z tego prawa, Klient powinien wykazać spełnienie powyższych przesłanek.
1. Wszelkie materiały udostępniane przez Usługodawcę, jak również zawartość Strony Internetowej, w tym w szczególności (choć nie wyłącznie): teksty, grafiki, logotypy, efekty dźwiękowe, materiały wideo, zarejestrowane znaki towarowe, a także kompozycja, układ i wygląd Strony Internetowej oraz oprogramowanie umożliwiające jej funkcjonowanie, stanowią przedmiot autorskich praw majątkowych lub praw własności przemysłowej przysługujących Usługodawcy i podlegają ochronie prawnej zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2. Korzystając ze Strony Internetowej oraz uzyskując dostęp do treści chronionych w ramach Usług świadczonych za pośrednictwem Serwisu, Klient zobowiązany jest do przestrzegania postanowień Regulaminu, powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz do powstrzymywania się od jakichkolwiek działań naruszających prawa własności intelektualnej.
3. Klient, publikując w Serwisie dane, w szczególności teksty, zdjęcia i grafiki, oświadcza, że posiada do nich pełne prawa lub odpowiednie licencje, oraz że ich publikacja nie narusza praw osób trzecich, w tym praw autorskich i praw własności przemysłowej. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie naruszenia tych praw oraz za wynikłe z tego tytułu szkody.
4. Klient, publikując w Serwisie (w tym na Stronie Internetowej) komentarze lub recenzje dotyczące Usług, udziela Usługodawcy niewyłącznej, nieodpłatnej, nieograniczonej czasowo i terytorialnie zgody na ich wykorzystywanie, w tym na ich powielanie, rozpowszechnianie oraz publikowanie w celach promocyjnych i reklamowych Serwisu.
1. Usługodawca ma prawo zablokować dostęp Klienta do Usług Serwisu w przypadku:działania Klienta na szkodę Usługodawcy lub innych Klientów, naruszenia przez Klienta przepisów prawa lub postanowień niniejszego Regulaminu, uzasadnionych względów bezpieczeństwa, w szczególności w przypadku podejrzenia działań o charakterze hakerskim. Zablokowanie dostępu trwa przez okres niezbędny do wyjaśnienia lub usunięcia przyczyny będącej podstawą ograniczenia dostępu do Usług.
2. Usługodawca poinformuje Klienta o zamiarze zablokowania dostępu do Usług Serwisu co najmniej 5 dni roboczych przed planowaną blokadą, przesyłając stosowne zawiadomienie na adres e-mail podany przez Klienta. W wiadomości tej Klient zostanie wezwany do zaprzestania naruszenia, jego usunięcia lub przedstawienia informacji potwierdzających brak swojej odpowiedzialności.
3. W przypadku, gdy w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania wiadomości, o której mowa w ust. 2, Klient nie usunie naruszenia ani nie przedstawi wiarygodnych wyjaśnień potwierdzających brak winy, Usługodawca ma prawo usunąć Konto Klienta oraz wypowiedzieć Umowę o świadczenie Usług, w tym Umowę Licencyjną na korzystanie z Publikacji Cyfrowych.
1. W przypadku niewykonania, nienależytego wykonania Usług lub realizowania ich niezgodnie z postanowieniami Regulaminu, Klient ma prawo złożyć reklamację bezpośrednio do Usługodawcy.
2. Reklamacje dotyczące funkcjonowania Serwisu lub problemów z korzystaniem z Usług należy zgłaszać drogą elektroniczną za pośrednictwem formularza dostępnego pod adresem: https://coachingwsluzbie.pl/kontakt. Zgłoszenie powinno zawierać: opis zgłaszanej reklamacji i jej przyczyny, dane identyfikujące Klienta umożliwiające rozpatrzenie reklamacji.
3. Reklamacje nie obejmują nieprawidłowości wynikających z:błędów lub pomyłek po stronie Klienta, problemów technicznych związanych z przeglądarką internetową lub łączem internetowym po stronie Klienta, działań podmiotów trzecich, które nie działają z inicjatywy Usługodawcy.
4. Jeżeli zgłoszenie reklamacyjne jest niekompletne, Usługodawca może zwrócić się do Klienta o jego uzupełnienie przed rozpoczęciem procesu rozpatrywania.
5. Usługodawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. W przypadku wezwania do uzupełnienia danych, termin ten liczony jest od dnia otrzymania uzupełnionego zgłoszenia.
6. Odpowiedź na reklamację, zawierająca sposób jej rozpatrzenia, zostanie przesłana na adres e-mail podany przez Klienta. W uzasadnionych przypadkach – na wyraźne żądanie Klienta – odpowiedź może zostać przekazana na inny adres e-mail wskazany przez Klienta lub wysłana w formie pisemnej na wskazany adres do korespondencji. Może również zostać udzielona telefonicznie.
7. W terminie 14 dni od dnia udzielenia odpowiedzi na reklamację, Klient powinien poinformować Usługodawcę, czy akceptuje sposób jej rozpatrzenia. Brak odpowiedzi w tym terminie uprawnia Usługodawcę do uznania reklamacji za zakończoną, a przedstawionego rozwiązania za ostateczne.
8. W przypadku braku akceptacji sposobu rozpatrzenia reklamacji oraz wskazania przyczyn odmowy w terminie określonym w ust. 7, Usługodawca ponownie rozpatruje reklamację w terminie 7 dni. Odpowiedź udzielona po tym terminie ma charakter ostateczny.
9. Konsument ma prawo dochodzenia roszczeń i rozpatrywania reklamacji:poprzez mediację prowadzoną przez wojewódzkich inspektorów Inspekcji Handlowej, przed stałymi polubownymi sądami konsumenckimi działającymi przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej.
10. Mediacja i postępowanie przed sądem polubownym są możliwe po złożeniu przez Konsumenta odpowiedniego wniosku do właściwego organu.
3. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie obowiązków przez Klienta wynikających z przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
4. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Usług, jeżeli wynika ono z działań osób trzecich, w szczególności operatorów telekomunikacyjnych, dostawców energii, firm kurierskich, pocztowych itp. Usługodawca ponosi jednak odpowiedzialność za działania lub zaniechania osób, za pomocą których realizuje Usługi, lub którym powierza ich wykonanie – tak, jak za własne działania lub zaniechania.
5. Usługodawca nie odpowiada za utrudnienia lub brak możliwości korzystania z Serwisu, jeżeli są one wynikiem okoliczności leżących po stronie Klienta, w tym: podania błędnych danych, utraty Loginu lub Hasła przez Klienta, lub uzyskania do nich dostępu przez osoby trzecie, niezależnie od sposobu. Usługodawca zapewnia możliwość odzyskania Hasła. Odpowiada jednak za sytuacje, w których utrata danych dostępowych nastąpiła z jego winy lub z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność.
6. Usługodawca nie odpowiada za ograniczenia techniczne lub problemy wynikające ze sprzętu komputerowego używanego przez Klienta (np. blokady typu firewall, nieaktualne wersje oprogramowania, konfiguracje antywirusowe), które mogą uniemożliwiać dostęp do Usług.
7. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku działań lub zaniechań Klienta, w szczególności za korzystanie z Serwisu w sposób niezgodny z Regulaminem lub przepisami prawa.
8. Usługodawca nie odpowiada za treść ani poprawność danych wprowadzanych do Serwisu przez Klienta, ani za dane zawarte w Formularzach generowanych za pomocą Serwisu.
9. W odniesieniu do Klientów niebędących Konsumentami, odpowiedzialność Usługodawcy ogranicza się do wysokości rzeczywistej szkody, poniesionej przez Klienta.
10. Jeżeli niewykonanie lub nienależyte wykonanie Umowy stanowi jednocześnie czyn niedozwolony, odpowiedzialność Usługodawcy wobec Klienta niebędącego Konsumentem ogranicza się wyłącznie do odpowiedzialności kontraktowej, zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
11. Jedynym źródłem zobowiązań Usługodawcy wobec Klienta są postanowienia niniejszego Regulaminu oraz bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.
1. Usługodawca, jako administrator danych osobowych, zobowiązuje się do podjęcia wszelkich niezbędnych środków technicznych i organizacyjnych, adekwatnych do poziomu ryzyka, w celu zapewnienia bezpieczeństwa danych oraz treści przekazywanych przez Klienta w związku z korzystaniem z Serwisu.
2. Dane osobowe Klientów są przetwarzane zgodnie z: Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO), ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000), zwaną dalej „Ustawą”.
3. Klient zarejestrowany w Serwisie ma prawo: dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, żądania ograniczenia przetwarzania lub zaprzestania wykorzystywania danych. Zmian danych można dokonać po zalogowaniu się do Serwisu w panelu indywidualnego Konta lub kontaktując się z Usługodawcą poprzez formularz kontaktowy dostępny pod adresem: https://coachingwsluzbie.pl/kontakt.
4. Szczegółowe informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych Klientów znajdują się w Polityce Prywatności, opublikowanej na Stronie Internetowej Serwisu.
1. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 1 maja 2025 r.
2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w dowolnym czasie. Zmiany mogą wynikać w szczególności ze zmiany przepisów prawa, zmiany ich interpretacji, rozwoju technologii internetowych, zmian funkcjonalności Serwisu lub zasad świadczenia Usług.
3. O planowanej zmianie Regulaminu Klient zostanie poinformowany nie później niż na 30 dni przed jej wejściem w życie. Informacja zostanie opublikowana na głównej stronie Serwisu i będzie zawierać zestawienie wprowadzanych zmian. Komunikat pozostanie widoczny na stronie przez co najmniej 14 dni.
4. W przypadku zawarcia umowy o charakterze ciągłym (np. prowadzenie Konta w Serwisie), zmieniony Regulamin wiąże Klienta, jeśli:został on prawidłowo poinformowany o zmianach oraz nie złożył wypowiedzenia umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania powiadomienia. W przypadku, gdy zmiany Regulaminu wprowadzają nowe opłaty lub podwyższają istniejące, Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpić od umowy.
5. Zmiany Regulaminu nie wpływają na prawa nabyte Klientów będących Konsumentami, którzy zawarli umowy o innym charakterze niż ciągłe (np. Umowy Sprzedaży) przed wejściem w życie zmian. W szczególności zmiany te nie mają wpływu na złożone już Zamówienia oraz zawarte, realizowane lub wykonane umowy.
6. Za zmianę Regulaminu nie uznaje się: aktualizacji danych teleadresowych Usługodawcy, zmiany formy prawnej prowadzenia działalności przez Usługodawcę.
7. Jeżeli którekolwiek postanowienie Regulaminu okaże się nieważne lub nieskuteczne, należy je interpretować w sposób zgodny z obowiązującym prawem, najlepiej oddający pierwotne intencje. Pozostałe postanowienia Regulaminu pozostają w mocy.
8. Usługodawca ma prawo zaprzestać lub zawiesić świadczenie Usług, informując o tym Klientów na Stronie Internetowej Serwisu. Zaprzestanie lub zawieszenie Usług może nastąpić nie wcześniej niż po 30 dniach od dnia opublikowania takiej informacji.
9. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie wyłączają ani nie ograniczają praw Klienta będącego Konsumentem wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku rozbieżności pomiędzy Regulaminem a przepisami przyznającymi Konsumentowi uprawnienia, zastosowanie mają przepisy prawa.
10. W przypadku zmiany lub unieważnienia któregokolwiek z postanowień Regulaminu przez właściwy organ lub sąd, pozostałe jego postanowienia pozostają w mocy i obowiązują nadal.
11. Prawem właściwym dla wszelkich spraw związanych z niniejszym Regulaminem oraz umowami zawieranymi na jego podstawie jest prawo polskie. Spory: z udziałem Konsumenta będą rozstrzygane przez sąd właściwy zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego,w pozostałych przypadkach – przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby Usługodawcy.
12. Usługodawca nie przechowuje danych kart kredytowych ani nie udostępnia informacji finansowych podmiotom trzecim.
Załącznik nr 1 do Regulaminu - wzór formularza odstąpienia od umowy
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Załącznik nr 2 do Regulaminu - cennik zmiany terminu szkolenia na żywo
W przypadku zakupu biletu na szkolenie na żywo Uczestnik ma prawo do przeniesienia biletu na szkolenie na kolejną edycję tego samego szkolenia za zgodą organizatora, z uwzględnieniem następujących punktów:
a) w przypadku zmiany terminu biletu nie później niż 14 dni przed rozpoczęciem szkolenia, organizator zastrzega sobie prawo do potrącenia opłaty manipulacyjnej 50 zł.
b) w przypadku zmiany terminu biletu kolejną edycję tego samego szkolenia po upływie 14 dni, które zostały do szkolenia, organizator zastrzega sobie prawo do potrącenia opłaty manipulacyjnej 75 zł.
c) w przypadku niestawienia się na szkoleniu w dniu jego rozpoczęcia zakupiony bilet przepada, a wszelkie kwestie związane z ewentualnym przeniesieniem biletu wymagają uzgodnienia z organizatorem.
© 2025 Coaching w służbie. All rights reserved. | Regulamin | Polityka prywatności